Diskusija z wužiwarjom:Tlustulimu/Archiw20070807

Seiteninhalte werden in anderen Sprachen nicht unterstützt.
Z Wikipedije, swobodneje encyklopedije

Falls Du mal Langeweile hast ...

Tlustulimu, ein Benutzer der russ. Wikipedia hat sich in den Kopf gesetzt, den Artikel über den Film "Tschapajew" in sovielen Wikis wie möglich zu plazieren. de:Tschapajew (Film) habe ich vor dem Löschen gerettet und einen französichen Stub angelegt. Aber bei Obersorbisch muß ich passen. Wäre das eine Sprachübung für Dich? --Obersachse 18:08, 18. jan. 2007 (CET)

Hallo Obersachse. Ich weiß nicht, ob ich mit hsb-0,5 schon genug Sprachkenntnisse habe um so etwas spezielles zu übersetzen. Für den Artikel fehlt dann auch noch die Filmvorlage. Soll ich die Vorlage erstellen oder hast du Lust? Wutrobny postrow --Tlustulimu 18:22, 18. jan. 2007 (CET)
Na gut, machen wir uns erst mal an die Filmvorlagen. Předłoha:Vorlageninfo und Předłoha:Infobox Film. Du die Übersetzung, ich die Technik?
Den Film habe ich erst mal unter Wužiwar:Obersachse/Czapajew (film) abgelegt. Da stört er erst mal nicht und man kann gemütlich übersetzen. Vielleicht kann ich ja Dundak oder einen anderen Muttersprachler überreden. --Obersachse 19:36, 18. jan. 2007 (CET)
Dobry wječor, Obersachse. Ich habe denn mal die Vorlage Předłoha:Vorlageninfo übersetzt. Jetzt müßte nur noch ein Muttersprachler mal gucken, ob das zu verstehen ist, denn das Original war schon etwas komisch geschrieben. Außerdem sollte die Vorlage denn später vielleicht Předłoha:Informacija wo předłoze heißen. Zur Vorlage Předłoha:Infobox Film frage doch bitte Dundak oder Nepl, ob jemand von ihnen beim Übersetzen hilft, denn das Thema ist noch zu knifflig für mich. Wutrobny postrow --Tlustulimu 22:15, 18. jan. 2007 (CET)

Vorschlag

Was meinst Du dazu? --Obersachse 12:44, 11. měr 2007 (CET)

Dobry dźeń, Obersachse. Gute Idee. Aber was passiert mit den Städteartikeln, die schon existieren, wie z.B. Berlin, Budyšin, Neustrelitz, Plauen usw.? Hast du dabei auch an die Städte gedacht, die neben dem deutschen Namen auch noch einen sorbischen haben? Wutrobny postrow --Tlustulimu 13:31, 11. měr 2007 (CET)
Dasselbe "Problem" hatten wir in der ruwiki auch. Die existierenden Städte kann man temporär in z.B. Berlin/Temp verschieben (natürlich macht das der bot von alleine) und danach alles nützliche wieder in den Hauptartikel zurückholen. Die sorbischen Städte behalten selbstverständlich ihren sorbischen Namen. Hierzu wird eine Übersetzungstabelle geschaffen, auch das ist in der ruwiki erprobt (schon wegen der kyrillischen Schrift). Ich habe schon mal bei Neon vorgefühlt, er ist bereit. Was wir schon vorbereiten können, ist ein Musterartikel als Vorlage für alle weiteren Städte. Wutrobny postrow --Obersachse 18:19, 11. měr 2007 (CET)

Ich glaube, wir sollten erst einmal auf die Antwort von Dundak warten. Und was wird aus "stawizny" bei den vorhandenen Artikeln und anschließend bei der Zusammenlegung von altem und botportiertem Artikel? Postrow --Tlustulimu 18:36, 11. měr 2007 (CET)

Auf jeden Fall. Dann können wir auch die Einzelheiten besprechen. --Obersachse 18:42, 11. měr 2007 (CET)

předłoha sł. kmjeny

Hm, to je woprawdźe komplikowana wěc. Dyrbjało so na kóždy pad časowje diferencować. Dźensniši Serbja wšak su potomnicy "Milčanow" a "Łužičanow" - nic pak kmjena "Serbow" ... A kaž nimale přeco - njeje žanych dopokazow a situacija je cyle njejasna. Pohladam při składnosći, što budźe mi móžne. Tuchwilu wšak bohužel wjele časa nimam :-(--Nepl 01:20, 13. měr 2007 (CET)

Ranunculidae - Asteridae - Caryophyllidae - Rosidae

Dobry dźeń!

Du hast die vier Unterklassen mit

maslenkopodobne - asterkopodobne - nalikopodobne- róžopodobne

übersetzt. Hast Du das irgendwo gefunden oder hast Du versucht, es wörtlich zu übersetzen? Mir nämlich aufgefallen, dass z. B. in der tschechischen, englschen, holländischen ... Wikipedia nur die botanischen Namen für die Unterklassen verwendet werden.

Die deutsche Wikipedia benutzt Hahnenfußähnliche - Asternähnliche - Nelkenähnliche - Rosenähnliche, die polnische Wikipedia jaskrowe - astrowe - goździkowe - różowe, die slowakische ? - astrové - klinčekové - ružové.

Sehen wir am Beispiel der Kategorien mit Astern an, was die westslawischen Wikipedien machen (die deutsche Übersetzung ist ergänzt):

  • Unterklasse: Asteridae - astrowe (pl) - astrové (sk) - Asternähnliche (de)
  • Überordnung: Asteranae - astropodobne (pl) - Asteranae (de)
  • Ordnung: Asterales - astrowce (pl) - hvězdnicotvaré (cs) - astrotvaré (sk) - Asternartige (de)
  • Familie: Asteraceae - astrowate (pl) - hvězdnicovité (cs) - astrovité (sk) - Korbblütengewächse (de)

Du findest hier das -podobne, aber nicht bei der Unterklasse, sondern bei der Überordnung im Polnischen.

Wutrobny postrow Qualia 16:20, 19. měr 2007 (CET)

BTW: Magnoliophyta übersetzt Du in der Taxobox anders als im Text.

Dobry dźeń, Qualia. Du hast es richtig erkannt, daß ich wörtlich übersetzt habe. In meinen Wörterbüchern konnte ich nichts passendes finden. Etwas im Internet gesucht hatte ich auch schon, wobei das Ergebnis das gleiche war. Ich glaube, wir sollte mal die Muttersprachler fragen, ob das Sorbische überhaupt eigene Wörter für die Unterklassen, Überordnungen, Ordnungen und Familien hat, oder ob wir die üblichen Wörter verwenden sollten. Soll ich fragen oder hast du Lust? Frohes Schaffen --Tlustulimu 16:59, 19. měr 2007 (CET)

-- hm, ćežke prašenje. Eksistuje wobšěrna terminologija, kotruž je napisał Michał Rostok. Njewěm pak, kotre z tu konkretnje trěbnych zapřijećow so tam namaka ... Am besten in der Sorbischen Zentralbibliothek (www.serbski-institut.de) nachfragen und die entsprechenden Bücher ausleihen. @Tlustulimu: "Muttersprachler fragen" :-) Scherzkeks, frag mal irgendwelche Deutschen Muttersprachler nach dem Unterschied von Asternähnlichen und Asteranae ...--Nepl 19:27, 19. měr 2007 (CET)

Wir können da sowieso nicht auf einmal Klarheit schaffen, die Wikipedia ist sowieso immer im Fluss und irgendwann gibt es dann die richtige Lösung. Noch ein kleiner Tip, ich weiß nicht, ob ihr das schon entdeckt habt - auf der Web-Site des Instituts für Sorabistik sind kleine lexikalische Listen zu finden, die manchmal helfen könnten. Die liegen im pdf-Format vor, u.a. "Rostliny", "Zwěrjata" und "Štomy". Postrowy, --Michawiki 19:53, 19. měr 2007 (CET)
Ich habe mir die Seite mal angeguckt, obwohl ich sie schon kannte. Es waren dort aber wieder einige neue pdf-Dateien. Die über Pflanzen und Tiere habe ich schon mal gedruckt, aber Wörter für Gattungen, Familien, Ordnungen und höheres sind nicht dabei. Vielleicht hat ja noch jemand eine Idee, ob sich die lateinische Ausdrücke irgendwie sinnvoll übersetzen lassen, die anderen Westslawen können es ja auch, wenn auch manchmal nur teilweise. Vielleicht versuche ich ja auch eine Fernleihe bei der Zentralbibliothek, denn alles kann man ja nicht kaufen, entweder weil die €s nicht reichen oder weil es vergriffen ist. Wutrobne postrowy --Tlustulimu 22:05, 19. měr 2007 (CET)


Předłoha:LocMap Mexiko

Die Vorlage ist mit Vorsicht zu genießen, in der englischen wikipedia gab es Beschwerden. --Obersachse 23:12, 9. apr 2007 (CEST)

Dobry dźeń, Obersachse. Was stimmt denn mit der Vorlage nicht? Wutrobny postrow --Tlustulimu 10:19, 10. apr 2007 (CEST)
en:Template talk:Location map#Template:Location map Mexico. --Obersachse 16:04, 10. apr 2007 (CEST)

Obodrića a Łutykojo

Luby Tlustulimu,

měj dźak za prašenje. Hm, wotmołwa je ćežka a njeje jasna. Mamy mjenujcy husto paralelne formy: Słowakojo / Słowacy (Slowaken) atd. Njeeksistuje žane prawidło, hdy nałožuje so kotra forma. Na kóncu přesadźi so bóle frekwentowane wašnje. To pola Łutykow a Obodritow wězo njeje móžno, dokelž staj to tak a tak minimalnje frekwentowanej leksemaj. Ja wosobinsce bych preferował "Obodrića", ale: "Łutykojo".--Nepl 13:08, 10. apr 2007 (CEST)

Dolnoserbski słownik

Luby Tlustulimu,

ga glědaj how: www.dolnoserbski.de Dolnoserbsko-górnoserbski słownik bóžko hyšći njeeksistěrujo. --Nepl 13:51, 26. apr 2007 (CEST)

Dobry źeń, Nepl. Źěkuju se za twóju informaciju. Ale som sam namakał ten bok pód hynašym mjenjom: www.niedersorbisch.de/. Škóda, až njeeksistěrujo Dolnoserbsko-górnoserbski słownik. Wutšobny póstrow --Tlustulimu 15:52, 26. apr 2007 (CEST)

hs. Wikisłownik

m:Requests for new languages/Wiktionary Upper Sorbian, jenož zo by informowany był. --Dundak 23:49, 9. meje 2007 (CEST)

Dobry dźeń, Dundako. Runje dodach moje mjeno do lisćiny tam. Mam wšak někotre słowniki za wikisłownikowe redigowanje. Wutrobny postrow --Tlustulimu 10:45, 10. meje 2007 (CEST)

Dobry dźeń.

Dzięki za Twoje powitanie po polsku:), bo łużyckiego nie znam, choć dzięki podobieństwu między nim a polskim można niemal wszystko zrozumieć. Wybrałem nazwę użytkownika "Żółw" (Schidlkröte) bo jest to słowo zawierające niemal wyłącznie polskie litery, co pozwala zidentyfikować moją narodowość, i jak widzę rozumowałem dobrze:). Czy wiesz może jak w języku łużyckim jest forma słów "wjes" (die Dörfer) i "wójwodstwo" w liczbie mnogiej (die Woiwodschaften)? Pozdrawiam
Żółw 18:51, 11. meje 2007 (CEST)

Witamy, Żółw. Plural słowa "wjes" jest nieregularny "wsy" (jest żeński rzeczownik), plural słowa "wójwodstwo" je regularny "wójwodstwa" (jest nijaki rzeczownik). Masz słownik za język łużycki? W internecie jest www.boehmak.de/, ale musisz rozumieć język niemiecki. Mam listę w Wužiwar:Tlustulimu/Pomocne srědki#Lisćina wotkazow. Może zna Ewornar, który jest lingwistą. Cześć --Tlustulimu 19:30, 11. meje 2007 (CEST)

Danke schön!
Żółw 19:48, 11. meje 2007 (CEST)

Admin

Dobry dźeń, Tlustulimu! Hast Du eigentlich schon mal darüber nachgedacht, Dich als Administrator zu bewerben? Ich denke, die zusätzlichen technischen Möglichkeiten kann man Dir ohne Bedenken anvertrauen und die hsb-wiki könnte nur gewinnen. Es gibt ja auch Zeiten, wo Dundak anderweitig beschäftigt ist. Denk mal drüber nach. Wutrobne postrowy --Obersachse 19:52, 11. meje 2007 (CEST)

Dobry dźeń, Obersachse. Na auch mal wieder "im Lande"? - Ich weiß aber nicht, ob ich mir so etwas zutraue. In einer großen Wikipedia, wie der deutschen, würde ich es nicht machen, aber die Obersorbische könnte vielleicht einen zweiten Admin brauchen. Du bist doch auch Admin, z.B. in der russischen Wikipedia. Wir haben aber noch gar keine Seiten im Namensraum Wikipedija: für die Adminwahl. Hättest du dafür vielleicht eine Idee? Wutrobny postrow --Tlustulimu 20:02, 11. meje 2007 (CEST)
Ja, ich wollte mal schauen, wie es ohne mich so läuft :-) und ich sehe, es läuft gut. Ich glaube, bei den paar aktiven Wužiwar(Pluralendung) kommen wir ohne große Formalitäten aus. Antrag in die Korcma, kurze Diskussion, dann Abstimmung. Fertig die Laube. Da ja noch sehr wenige Probleme mit Wandalismus und bösartigen Benutzern bestehen, sind auch Deine noch nicht perfekten Sprachkenntnisse kein Problem. Was zählt, ist Dein guter Wille, die Zuverlässigkeit und die Verfügbarkeit (häufige Anwesenheit). Auf geht's, schreib den Antrag! --Obersachse 20:15, 11. meje 2007 (CEST)
Hallo, Obersachse. Jetzt ist es passiert ;-) : Wikipedija:Korčma#Admin. Hoffentlich wird es nicht doch noch zu kompliziert. Postrow --Tlustulimu 20:48, 11. meje 2007 (CEST)
Haj, to mam za dobru ideju. Mamy samo stronu za admin-kandidatury, mjenujcy Wikipedija:Administratorojo#Próstwa wo prawa. Dale dźe tam. --Dundak 21:04, 11. meje 2007 (CEST)
Manchmal braucht man eben nur einen kleinen Anstoß. In absehbarer Zeit gibt es 1) erste Erfahrungen in hsb mit Adminwahlen, 2) einen neuen Admin und 3) mehr Zeit für Dundak zum Artikelschreiben. Ist ja auch eine Ressourcenverschwendung, wenn einer der wenigen, die hier richtig obersorbisch können, sich allein mit allen Lösch- und Aufräumarbeiten befassen muß. --Obersachse 21:36, 11. meje 2007 (CEST)
Naja, ich könnte auch in dewp mal ein wenig kürzer treten… *schäm* --Dundak 21:43, 11. meje 2007 (CEST)
Ich schäm mich doch auch, daß ich schon lange nicht mehr hier war. --Obersachse 21:49, 11. meje 2007 (CEST)

Kategorija

Dobry wječor Tlustulimu, chcu wsěch wužiwarjow, kiž sym z {{Zablokowany wužiwar}} woznamjenił, w kategoriji Kategorija:Wikipedija:Zablokowani wužiwarjo měć. bohužel zda so, zo to ani z <noinclude> ani z <includeonly> funguje. Maš připadnje ideju? Postrow --Dundak 21:35, 13. meje 2007 (CEST)

Dobry wječor, Dundako. Runje widźach wužiwarjo w lisćinje Kategorija:Wikipedija:Zablokowani wužiwarjo. Snadź je problem z "cache" na serwerje. Kelko wužiwarjow dyrbja być tam? Wutrobny postrow --Tlustulimu 21:45, 13. meje 2007 (CEST)
Tući: [1] Postrow --Dundak 21:59, 13. meje 2007 (CEST)
Haj, nětko funguje. Dźiwnje… --Dundak 22:01, 13. meje 2007 (CEST)


Wólby…

…traja hišće tři štwórć hodźiny, sym njedźiwajcy toho wotpowědnu próstwu na meta stajił. Wjele zboža a wutrobny postrow! --Dundak 20:40, 18. meje 2007 (CEST)

Hornjoserbski

Du hattest irgendwo eine Liste von Übersetzungen des Wortes "obersorbisch". Ich wollte die Informationen in das Test-Wikisłownik übernehmen, kann die Liste aber nicht finden. Kannst Du helfen? Qualia 20:26, 19. meje 2007 (CEST)

Dobry wječor, Qualia. Meintest du Wužiwar:Tlustulimu/Mjeno hornjoserbšćiny we wjacorych rěčach? Nur der letzte Eintrag ist noch nicht tauglich für die Seite, weil die einzige Quelle mein PC ist. D.h. "W Kitakšćinje" ist auf meinem "Mist" gewachsen. - Ich war gerade im Test-Wikisłownik und habe dort unter Rostlina die mongolische Übersetzung nach der Wörterliste aus meinem Lehrbuch ergänzt. Kannst ja, wenn du Lust hast, die fehlende Vorlage dafür einbauen. Wutrobny postrow --Tlustulimu 20:40, 19. meje 2007 (CEST)
Die Vorlage ist nun drin. Qualia 22:47, 19. meje 2007 (CEST)

Mi korektis iom ...

... de viaj sorabaj paĝoj. Tre ĝojas min, ke vi lernas la soraban, kaj mi esperas, ke miaj korektoj helpos vin. Se vi havas demandojn pri miaj korektoj (aŭ pri la soraba lingvo), simple demandu. --Ewornar 22:50, 19. meje 2007 (CEST)

Admin

Železne chošćo administratorow

5 mjeńšinow sy nětko admin [2], [3]. Wutrobne zbožopřeća, Tlustulimu! Wjeselu so na dobre zhromadne dźěło! Hdyž maš prašenja – nó, wěš hižo. srdečně --Dundak 22:53, 19. meje 2007 (CEST)

Handwerkszeug des Administrators

Tlustulimu, als Administrator braucht man auch Werkzeug. (Die Fernbedienung hat sich ja schon Dundak geschnappt.) Hiermit überreiche ich Dir den Besen. Auf eine gut aufgeräumte hsb-wiki! Herzlichen Glückwusch, Administrator!--Obersachse 00:34, 20. meje 2007 (CEST)

/me überreicht Tlustulimu dann noch den eisernen Willkürbesen - rechts im Bild .oO --Dundak 00:55, 20. meje 2007 (CEST)
Dobry popołdnjo, Obersachse a Dundako. Danke für die Wünsche. Da habe ich gleich die erste Frage an Dundak. Wir haben seit einigen Tagen zwei ähnliche Artikel nähmlich Šlezowe rostliny und Šlězowe rostliny (komischerweise inzwischen eine Weiterleitung). Wie kann man das jetzt quasi tauschen, so daß Šlězowe rostliny der Artikel wird und Šlezowe rostliny die Weiterleitung? Also genau andersherum, wie ja auch bei Šlěz und Šlez. Nach "Prawopisny słownik" ist šlez eine regionale Variante von šlěz. Wutrobne postrowy --Tlustulimu 16:14, 20. meje 2007 (CEST)
Hallo Tlustulimu, dyrbiš prosće stronu kaž zwučene do noweho hesła přesuwać. Dokelž cilowy nastawk hižo eksistuje, jewi so formular znowa, tónkróć z přidatnym „Wušmórnjenje trěbne”. Dyrbiš kašćik „Haj, stronu wušmórnyć” nakřižować a deleka wobkručić, pon nastawkaj městna změnitej. Postrow --Dundak 16:52, 20. meje 2007 (CEST)
Halo Dundako. Derje fungowa. Dźakuju so za twoju informaciju. Postrow --Tlustulimu 17:00, 20. meje 2007 (CEST)

hsb-0,5 --> hsb-1

Witaj Tlustulimu! Moje wulke počesćowanje za twój zmužity rozsud twoju babelowu hódnotu powyšić ;-). Běše wulki čas, přetož hižo trjeba njeje ći w druhej rěči hač w hornjoserbšćinje pisać. Wutrobne postrowy, --Michawiki 18:31, 27. meje 2007 (CEST)

Dobry wječor, Michawiki. Sy prěni, kotryž widźa tutu změnu. Hižo dodach tutu informaciju do mojich wužiwarskich stronach w druhich rěčach (pl, sk). Ale hišće dyrbju do tři dalšich (de, cs, eo) dodać. - Widźach, zo naš pomocny system hišće ma někotre mjezoty. Zaso chceš pomhać z druhich rěčow přełožić nowe pomocne nastawki? - Druhe prašenje: Chceš pomhać portować předłohu {{Rq}} z někotrymi podpředłohami do druhich rěčnych wersijow? Hižo portowach do pólskeje, esperantorěčneje a słowakskeje wikipedije, tak zo tajka předłoha eksistuje w 5 rěčach. Wutrobny postrow --Tlustulimu 18:44, 27. meje 2007 (CEST)
Dobry wječor, Tlustulimu. Mój pohlad padny připadnje na twoju změnu, a wobličko w tej změnje je mje pohnuło, zo bych ći zdźělenku zawostajił. W kotrych Wikipedijach sy wšudźe po puću? - Maš wěste předstawy, kotre pomocne strony su najwažniše? - Móžu tu předłohu přełožić, ale čehodla trjebaš ju w druhich rěčach? Skerje bych tu předłohu z powitanskim tekstom na diskusijnych stronach nowych wužiwarjow přełožił, zo by nowy wukrajny wužiwar tón tekst zrozumił (funguje wězo jenož, hdyž wón je hižo babelowe podaće činił). Abo wostanje tekst w zelenych kašćikach potom w nastawku njepřełoženy? Kaž widźiš, nimam woprawdźe žane zdaće wo předłohach. :-( Postrowy, --Michawiki 19:27, 27. meje 2007 (CEST)

Projekt za předłohi

Dobry wječor Tlustulimu. Wjeselu so wo twojej ideji projekt wo wužiwanju předłohow wutworić. Ale što to ma, štož na stronje tutoho projekta činiš? Zestaješ tamnišu stronu z předłohow, tak zo najskerje nichtó nimo tebje njemóže na tutym projekće sobu dźěłać. Jeli něchtó chce na tutym projekće sobu dźěłać, dyrbi so zaso přez předłohi wojować a dyrbi najprjedy tu předłohu namakać, kotraž dyrbi změnjena być. Chcych jenož tu stronu rěčnje kontrolować resp. tipografiske zmylki korigować, ale to njeńdźe bjez toho, zo so dyrbi wotpowědna předłoha pytać. Hnydom na spočatku słowo přihotowanje je z małym pismikom napisane město z wulkim. Ale dyrbiš najprjedy wotpowědnu předłohu pytać, zo by to změnił. Tajka dokumentacije njeje Matrjoška. Dowidźu, zo předłohi su wužitne a česćuju tež twoje dźěło na tutym polu, ale to tu nimam za dobre. Postrowy, --Michawiki 21:34, 1. jun 2007 (CEST)

Mała rěčna korektura za twó projekt: Próstwa wo předłoze dyrbi Próstwa wo předłohu (Bitte um - akuzatiw!) rěkać.
Dźakuju so za twój pokiw wo rěčnym zmylku. Znaješ wužiwarja, kotryž by při tutym projekće pomhać móhł? Hižo so sym wužiwarja Obersachse prašał. Ale hišće njeje wotmołwił. Snadź ma mało časa. - Za wobdźěłowanje wotrězka projektoweje strony tam je wotkaz [wobdźěłać]. Jeli kliknješ na tym, potom so podstrona pokaza. Ideja je z esperantorěčneje wikipedije. Postrow --Tlustulimu 23:01, 1. jun 2007 (CEST)
Derje, tak to dyrbi być, móžu nětko tež swój snadny přinošk k tutomu projektej z prostym kliknjenjom na wotkaz "wobdźěłać" dać. Štož nastupa pomocnikow, myslu sej, zo sy zaso jónu přenjesćerpliwy, sy dźě te naprašowanje hakle před krótkim do korčmy stajił. Wočakń hišće chwilku. Druhdy myslu tež, zo je lěpje zdźělenku jenož na wotpwědnych wužiwarskich stronach zawostajić, štó da hlada do korčmy, ale wo nowej zdźělence na swojej wužiwarskej stronje kóždy so hnydom informuje. Wutrobne postrowy, --Michawiki 23:24, 1. jun 2007 (CEST)
Dobre ranje Tlustulimu ;-). Sym nětko stronu noweho projekta rěčnje předźěłał. Wulki tekst w hornim kašćiku běše jara "verwürgt". Wo předłoze "-" mam hižo prašenje: za kónčinje běženje ma najskerje rěkać, zo zasunjeny CSS-přikaz zawinuje, zo tekst nalěwo abo naprawo wokoło kašćika běži. Dobru nóc, --Michawiki 00:35, 2. jun 2007 (CEST)

Dobry wječor Tlustulimu. Sym runje mały gramatiski zmylk na stronje noweho projekta "Předłohi" widźał. Nom. plural słowa "wobdźělnik" je "wobdźělnicy", nic "wobdźělniki". Připódla prajene, "wobdźělnicy" je tež nom. plural wot "wobdźělnica", tuž hdyž so jedna jenož wo žony. Wutrobne postrowy, --Michawiki 22:57, 10. jun 2007 (CEST)

Dobry wječor, Michawiki. Dźakuju so za twój pokiw. Wšak znaju prawidło wo pluralowych formach muskich substantiwow, ale zaso raz zabych jo wužiwać. Wutrobny postrow --Tlustulimu 23:08, 10. jun 2007 (CEST)

Předłohi

Tlustulimu, ich glaube, es ist besser, wenn wir auf Kalan warten. Wofür ich Stunden brauche, das macht er in Minuten. Ich stelle in der Zeit lieber noch ein paar Positionskarten her. --Obersachse 20:52, 4. jun 2007 (CEST)

Dobry wječor, Obersachse. Gut Idee, denn Kalan hat ja auch an ru:Шаблон:Rq mitgebaut. Wenn nicht anders zu machen, könnte ja vielleicht sogar ein Ableger von Předłoha:For entstehen, der es leichter macht Variablen "durchzureichen". Wutrobny postrow --Tlustulimu 21:04, 4. jun 2007 (CEST)
Ich habe heute ausgiebig mit Kalan gechattet. Ganz so einfach wie ich dachte, ist es auch für ihn nicht. Aber er bleibt dran. --Obersachse 08:47, 5. jun 2007 (CEST)

Dobry dźeń, Obersachse. Danke für die Antwort. Der Fehler ist ja auch sehr seltsam, denn bei der Vorschau des Abschnitts mit der Variablen funktioniert es und nach dem Speichern ist statt dessen der Link zur Hauptvorlage da. Hoffentlich läßt sich das Problem lösen, denn ohne zusätzliche Funktionalität im Vergleich zur alten Vorlage {{Babel}} wäre die neue Vorlage doch überflüssig. Wutrobny postrow --Tlustulimu 12:57, 5. jun 2007 (CEST)

Dobry wječor, Obersachse. Ich habe die Vorlage gefunden, welche Probleme mit der Vorlage {{Babel2}} macht. Es ist die Vorlage {{template navigation}}. Aber das Komische dabei ist, daß der Fehler nur auftritt, wenn man die Vorlage {{Babel2}} in eine Dokumentation, auch der eigenen testet, und dabei die Navigation entsprechend verwendet. Gibt es eine alternative Vorlage für die Navigation der Dokumentation oder reicht ein einfacher Link von der Vorlage zur Doku? Wutrobny postrow --Tlustulimu 21:12, 29. jun 2007 (CEST)
Dobry wječor, Obersachse. Ich habe gestern noch einmal getestet und dabei festgestellt, daß die Vorlage {{template navigation}} nicht das Problem verursacht. Eine alternative Vorlage für die Dokumentation hat beim Testen auch nichts genützt. Leider scheint hier ein seltsamer Bug am Werk zu sein. Mal sehen, ob ich ihn demnächst austricksen kann. Wutrobny postrow --Tlustulimu 18:06, 15. jul 2007 (CEST)

Końskowola - Poland

Could you please write a stub http://hsb.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%84skowola - just a few sentences based on http://de.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%84skowola ? Only 1-3 sentences enough. Please.

P.S. If You do that, please put interwiki link into english version. 123owca321 22:10, 5. jun 2007 (CEST)

Zarodk Guno

Dobry wječor Tlustulimu. Maš za dobre zarodk Guno wudospołnić? Dźe wo rěčny projekt jednotliweje wosoby. Tajkich ludźi je wjele (a znamjeńša tež telko "projektow"), bohužel tež ty sy tajka wosoba. ;-) Ja měnju, zo tajke wobsahi njesłušeja do Wikipedije. Guno ani planowa rěč njeje, ale jenož rěčny projekt. Esperanto je planowa rěč. Timpul je najskerje jenički, kiž ma znajomosće w Gunje. Wikipedija ma seriozne informacije rozšěrić. Ale, jeli zarodk ma we Wikipediji wostać, potom prošu Guno jako rěčny projekt woznamjenić, hačrunjež myslu, zo Guno samo rěčny projekt hišće njeje, ale jenož wunamakanka, kotraž hišće dyrbi dopokazać, zo to je seriozny projekt a žana hrajka jednotliweje wosoby. Wutrobne postrowy, --Michawiki 00:25, 25. jun 2007 (CEST)

Dobry dźeń, Michawiki. Jeli prawje rozumju tebje, zo nastawk wo zarodku Guno so dyrbi wušmórnyć? Jeli haj, pisaj prošu regularnu próstwu na wušmórnjenje do strony Wikipedija:Kandidaty za šmórnjenje. Nochcu sam wo wušmórnjenju tutoho zarodka rozsudźić, hačrunjež wšak maš prawo. Nimo toho nastawk wo tutym projekće eksistuje na stronje wo planowych rěčach. - Ja tež sym tajka wosoba, ale mój projekt njeje respektiwnje njebudźe tu, dokelž planuju swójski wiki wo mojich rěčach. Hižo eksistuje na mojim ličaku, ale hišće njeje hotowy. Nimo toho nimam pjenjezy za internetowu stronu z php, mysql a wiki. Wutrobny postrow --Tlustulimu 12:17, 25. jun 2007 (CEST)
Dobry wječor, Tlustulimu. Ja mam webowy składowanski rum pola Strato z php a mysql z jednej datowej banku, jenož njejsym to poprawom dotal trjebał. Kelko rěčow sy da wunamakał? A kak chceš je dale wuwiwać? Za kotry zaměr? Postrowy, --Michawiki 22:10, 25. jun 2007 (CEST)
Dobry dźeń, Michawiki. Mój naćisk weboweje strony ma wjace hač 46 MB, ale wosebita strona wo mojich rěčach w 4 swójbach ma 108 MB, dokelž tam je wiki. MySQL-datajowa banka za rěčnu stronu ma něšto wjace hač 1 MB. Kedźbu, zo wiki hišće njeje hotowy, přetož wón ma jenož 76 nastawkow a 254 nahratych datajow. Moja hłowna strona je w dwěmaj rěčomaj Němčinje a Esperantu pisana. Ale rěčna strona je jenož w Esperantu. Nimo toho cyła hłowna strona je w PHP programowana. Ale jenož dźěl (wiki) rěčneje strony je w PHP programowana, ale zbytk strony je w xhtml. Za formatěrowanje dweju stronow CSS wužiwam. Postrowy --Tlustulimu 12:54, 26. jun 2007 (CEST)

Požadane přełožki

Witaj Tlustulimu. Tónkróc ja mam próstwu. Sym dwě stronje spisał, jednu, hdźež něchtó móže swoje přeće za přełožkom zawostajić a přisłušnu stronu z pokiwami wo přełořowanju. Ideja pochadźa z němskeje Wikipedije, sym w poslednim času tam wjele přełožił. We wokomiku stej tej stronje hišće w mojim wužiwarskim rumje pod Wužiwar:Michawiki/Wikipedija:Požadane přełožki resp. Wužiwar:Michawiki/Wikipedija:Přełožki. Što měniš k tomu a maš dalše namjety resp. přeća? Wutrobne postrowy, --Michawiki 19:20, 26. jun 2007 (CEST)

Witaj Michawiki. Dobra ideja. Twoje pomocne strony přeco su jara dobre. Jeli wonej hižo stej hotowej, potom móžeš do Wikipedija-mjenoweho ruma přesunyć. Ale potom bychmy někotre wotkazy korigować dyrbjeli, dokelž nětko eksistuja wotkazy, kotrež do Wikipedija:Přełoženje pokazaja. Chceš abo mam? Jedyn wotkaz je w předłoze {{Babel-hlej-tež}}. Snadź hišće je dalši, ale nětko njewěm, hdźe. - Móžeš pomocnu stronu "Wikipedija:Mjezynarodna Wikipedija" napisać abo přełožić? Wutrobny postrow --Tlustulimu 19:37, 26. jun 2007 (CEST)
Jako što běše Wikipedija:Přełoženje myslene? Jako strona z pokiwami k přełozowanju abo w tym zmysle kaž Wikipedija:Požadane přełožki? Wšojedne, tej stronje stej we wužiwarskim rumje a móžemoj tymaj stronomaj druhej titlej dać. Wězo bych rady titl "Wikipedija:Požadane přełožki" wostajił. Wutrobne postrowy, --Michawiki 20:18, 26. jun 2007 (CEST)
Wikipedija:Přełoženje je hišće čerwjeny wotkaz předłohi {{Babel-hlej-tež}}, kotryž so hišće změnić dyrbjał. Wšak maš nastawk z mjenom "Wužiwar:Michawiki/Wikipedija:Přełožki" (->Wikipedija:Přełožki), kotrehož hesło (nětko po /) je lěpše. Tuž, přesuń prošu po twojej mjenowej šemje. A potom móžu wopačny wotkaz w předłoze změnić. Derje? Wutrobny postrow --Tlustulimu 20:44, 26. jun 2007 (CEST)
Sy wěsće, zo dyrbiš jenož tón jedyn wotkaz změnić? Hdyž bjerjemoj Wikipedija: Přełoženje su potom tež dotal wotkazy płaćiwe. Sym hižo spytał za tym jednym wotkazom pytać, ale samo tón jedyn wotkaz z Babel-hlej-tež njejsym namakał. Wutrobne psotrowy, --Michawiki 21:54, 26. jun 2007 (CEST)
Što měniš z "Wikipedija:Mjezynarodna Wikipedija", ewentuelnje tutu stronu Pomoc:Mjezyrěčne wotkazy? Wutrobne postrowy, --Michawiki 22:51, 26. jun 2007 (CEST)
Namakach wotkaz k tajkemu nastawkej w čěskej wikipediji: cs:Wikipedie:Mezinárodní Wikipedie na stronje cs:Wikipedie:Babylón w tamnišim prawym kašćiku. Móžeš jónu hladać, hač tón nastawk móže so do hornjoserbšćiny přełožić? Ale cs-0 dla njemóžu sam nastawk ze čěšćiny přełožić. Jeli wobsah by podobny k nastawkej Pomoc:Mjezyrěčne wotkazy był, potom so dyrbi wotkaz w předłoze {{Babel-hlej-tež}} změnić. Wutrobny postrow --Tlustulimu 23:11, 26. jun 2007 (CEST)
Tón čěski nastawk móžu přełožić, wězo. Pod jednym wuměnjenjom: Zapisaj tute přeće za přełožkom do našeje noweje lisćiny, jako premjeru. :-) -- Sym hišće na eowp stronu eo:Vikipedio:Internacia Vikipedio namakał, ale tu stronu njebych přełožił, dokelž tam je jenož statistika. To po mojim zdaću žiwnu hódnotu nima. Tajku statistiku dyrbi tež so hladać, štó ma to činić? Wutrobne postrowy, --Michawiki 23:33, 26. jun 2007 (CEST)
Sym hišće zabył:Mjezyrěčne wotkazy je něšto druhe, tam dźe wo wužiwanju interwiki-wotkazach. Postrowy, --Michawiki 23:38, 26. jun 2007 (CEST)

Antwort

Was Du suchst, liegt da: http://ru.wikipedia.org/wiki/MediaWiki:Onlyifediting.js Wutrobne postrowy --Obersachse 18:31, 3. jul 2007 (CEST)

Dźakuju so, Obersachse. Mal sehen, ob ich damit etwas anfangen kann. Ich hatte ja schon selbst gesucht, aber nichts richtiges gefunden. Wutrobny postrow --Tlustulimu 18:37, 3. jul 2007 (CEST)

Aktualne změny

Also ich finde die große Vorlage eher störend. Wenn sie schon sein muß, kann man sie nicht ans Ende setzen? --Obersachse 23:31, 8. jul 2007 (CEST)

Ich auch. Ich schiebe es schon eine Weile vor mir her, dass zu schreiben, aber jetzt wo Obersachse den Anfang gemacht hat... Das wichtigste sind die Änderungen und zu denen muss man immer erst scrollen. Außerdem ist doch sehr viel Platz verschenkt, denn das meiste ist leerer Raum. Ich schlage dann eher eine Extraseite vor und auf "Aktualne změny" nur einen Link auf diese Seite zu setzen. Grüße, --Michawiki 07:46, 9. jul 2007 (CEST)
Dobry dźeń, wój wobaj. Ich habe das Ganze mal in Nawigationsleisten geändert, die jetzt automatisch eingeklappt werden und daher nicht mehr so viel Platz brauchen. Allerdings weiß ich jetzt nicht, wie man das Ganze nach unten versetzen kann. Ist dafür eine andere Seite unter MediaWiki: zuständig? Wutrobne postrowy --Tlustulimu 10:08, 9. jul 2007 (CEST)
Jetzt ist dort eine Nawigationsleite mit drei darin geschachtelten Leisten, sodaß das Ganze eingeklappt wird. Ich hoffe, daß die Darstellung nicht mehr so stört wie vorher. Postrowy --Tlustulimu 11:49, 9. jul 2007 (CEST)
Hallo, Tlustulimu. Das ist besser. Aber du hast den Titel der Leiste zu allgemein gehalten. Wenn du möchtest, dass sich das jemand anguckt, dann musst du schon einen präziseren Titel wählen, z. B. Požadane nastawki a zarodki, damit man weiß, was sich hinter der eingeklappten Leiste verbirgt. Grüße, --Michawiki 14:43, 9. jul 2007 (CEST)
Die Navigationsleisten in den Artikeln sind doch auch alle unten. Wie hast du denn das hingekriegt, geht das über monobook.js? Postrowy, --Michawiki 14:43, 9. jul 2007 (CEST)
Danke für den Vorschlag zur Überschrift, den ich gleich umgesetzt habe. Die Navigationsleiste steht in MediaWiki:Recentchangestext, wo nur Admins editieren können, weil die Mediawiki-Software so programmiert ist. D.h. die Admins können nicht einzelne Seiten aus dem Namensraum MediaWiki freischalten. Außerdem habe ich noch keine Seite dort gefunden, die Inhalte unterhalb von "Aktuale změny" einfügt, falls so eine Seite überhaupt existiert :-(. Postrowy --Tlustulimu 14:56, 9. jul 2007 (CEST)
Na, das mit dem Admin ist ja kein Problem. Wir haben uns ja einen tüchtigen gewählt.:-) -- Warum sollte das nicht gehen, oben kannst du es doch auch einfügen. Irgendwie mit CSS-Positionierung vielleicht, mit position:relative; bottom:xx px; oder margin:bottom. Irgendwie in einen div-Container setzen, den du mit den CSS-Eigenschaften ausstatten kannst. Grüße, --Michawiki 15:16, 9. jul 2007 (CEST)

Nowe wutworjene předłohi

Witaj Tlustulimu. Sym dźensa stronu Wikipedija:Tekstowe dźěle/Za wobrazy dopřełožił. Za to dyrbjach sćěhowace nowe předłohi, kotrež němski original wobsahuje, wutworić a přełožić:

Informuju će předewšěm, zo by móhł swój projekt wo předłohach aktualizować. Wutrobne postrowy, --Michawiki 16:54, 15. jul 2007 (CEST)

Dobry popołdnjo, Michawiki. Dźakuju so za twoju wažnu informaciju wo nowych předłohach. Wutrobny postrow --Tlustulimu 17:46, 15. jul 2007 (CEST)

Předłoha:Přełožk a Předłoha:Infokašćik kniha/barba

Hallo Tlustulimu. ich schreibe dir jetzt deutsch, damit ich mir besser Luft machen kann. Was soll das mit der Vorlage Předłoha:Přełožk? Wie funktioniert die? Wo kriege ich die Angaben her, das heißt diese permanenten Links? Muss ich mir das manuell hersuchen, wozu dann eine Vorlage, wo ich mir noch merken muss, welche Parameter die hat. Wenn ich mir das schon alles hersuchen muss, dann schreibe ich einen einfachen Satz auf die Diskussionsseite (übrigens bin ich der Meinung, dass die Information in der Zusammenfassung vollkommen ausreicht) und bin dreimal schneller fertig. Man muss nicht für jeden "Scheiß" eine Vorlage zimmern, bloß weil eine andere wp eine solche hat. Du hast ja gesehen, wie ich zu kämpfen hatte, um das mal an der Vorlage Předłoha:Infokašćik kniha/barba auszuprobieren. -- Weil wir gerade bei der sind, kannst du mir bitte erklären, was der Unterschied zwischen #A7DF5F und #A7DF5F ist? Wieso wird das einmal als Aufzählung aufgefasst und ein andermal als normaler Text? Allerdings auch das nicht, es ist sogar ein Rahmen drum, das heißt es ist ein <pre>-Text. Und das ohne jeden <pre>-Tag. Grüße und schon etwas von 180° abgekühlt, --Michawiki 23:53, 16. jul 2007 (CEST)

Dobry wječor, Michawiki. Ich habe die Vorlage {{Přełožk}} nicht erfunden, denn sie war schon vor Dezember 2006 vorhanden, obwohl sie da noch nicht funktionierte. Ich hatte sie nach einiger Zeit erst "repariert". - Sie dient ja eigentlich dazu Links zur originalen "stawizny"-Seite zu setzen, wo ja die Autoren gelistet sind. Die Vorlage ist anfangs etwas kniflig, aber ich benutze sie schon seit einiger Zeit. Die Vorlage hat vier Parameter (Leider ist alles groß geschrieben, was nicht geändert werden kann, weil sonst die Vorlage nicht mehr in den Seiten, wo sie schon drinsteht, funktionieren würde.): WERSIJA enthält die Infos aus der hiesigen "stawizny"-Seite, also vom obigen Reiter; ISO ist der zweibuchstabige Sprachenkode der Originalwikipedia, z.B. de für Deutsch und eo für Esperanto; CUZE HESŁO steht für den Namen der Originalseite einschließlich Namensraum (z.B. Sjabloon:Boek, aus der niederländischen Wikipedia); CUZA WERSIJA enthält erst den Link auf die Version vom "stawizny"-Reiter der Originalversion und dahinter das dortige Datum (in sorbischer Übersetzung) und dann die Urzeit nach UTC. Im "stawizny" muß man auf die jeweilige Version mit rechts klicken, also den Link mit Datum und Uhrzeit und dann den Link einfach kopieren und in die Diskussionseite, wo die Vorlage verwendet wird, einfügen. Falls du noch Fragen hast, kannst du sie gerne stellen. - Der Unterschied bei der #A7DF5F-Zeile in {{Infokašćik kniha/barba}} ist, daß dort (mindestens) ein Leerzeichen am Anfang stehen muß, damit der Parser daraus keinen numerierten Listeneintrag macht, sondern das Ganze wie Quelltext (<pre>) behandelt. Anders funktioniert sonst die Vorlage {{Infokašćik kniha}} nicht richtig. Machnmal ist die Syntax doch etwas komisch anzuwenden, oder? Wutrobny postrow --Tlustulimu 00:21, 17. jul 2007 (CEST)

Mały porok a předłohi, kotrež słowo Čarće w mjenje maja

Najprjedy zaso mały porok: Sym će hižo jónu napisał, zo maš so sćerpnyć, hdyž sym runje nowy nastawk wutworił resp. składował. 9 mjeńšin po mojim składowanju předłohi 4/4/Dokumentacija sy zaso hnydom změnił. Čehodla nječakaš chwilku? Dyrbju tekst składować, zo njeby so zhubił. Přez to wón hišće hotowy njeje. -- Runje naspomnjena předłoha wužiwa wjacore druhe předłohi, kotrež majasłowo słowo Čarće w mjenje. Myslu sej, zo to ma hornjoserbski wotpowědnik esperantorěčneho słowa "ĉarto" być. Ale w hornjoserbšćinje njeje słowo čarta, ale jenož "charta". A što ma Čarće w mjenach tutych předłohow woznamjenić? Postrowy, --Michawiki 21:47, 18. jul 2007 (CEST)

Štyri předłohi z mjenowym dźělom čarće su pomocne předłohi za tabelu w dokumentaciji předłohi {{4/4/Dokumentacija}}. Mam mjenowane předłohi přesunyć a předłohu {{4/4/Dokumentacija}} korigować? Postrowy --Tlustulimu 22:05, 18. jul 2007 (CEST)
Haj, přesuń je prošu, ale přeměń čarće do charće. Postrowy, --Michawiki 22:19, 18. jul 2007 (CEST)
Derje. Hižo sčinjene. Ale sym po korigowanju zapřijeća předłohow tež zbytne redirecty wušmórnył. Postrowy --Tlustulimu 22:42, 18. jul 2007 (CEST)

Anzeigeleiste

Hallo Tlustulimu. Ich hätte eine Bitte - es handelt sich zwar eigentlich nur um eine kleine Nichtigkeit, aber ich würde mich freuen, wenn du mir folgendes übersetzen könnest:"Heute ist der 24.07.2007 und in der obersorbischen Wikipedia gibt es 2.556 Artikel". Mit Vielen Dank im Voraus und Božemje...--Berlinersorbenbayer 22:21, 24. jul 2007 (CEST)

Hallo Berlinersorbenbayer - mein Gott, hast du nicht doch noch irgendwelche anderen Landschaftsgene in dir? ;-) - ich mach' dir das, Tlustulimu ist noch bis 29.07. zum Esperanto-Camping. Also: "Dźensa je 24.07.2007 a w hornjoserbskej Wikipediji je 2556 nastawkow".

Noch einen kleinen sprachlichen Hinweis. War heute zufällig auf deiner Benutzerseite: Ändere mal bei den Äpfeln pisanow in pisanych, pisany ist ein Adjektiv und Adjektive deklinieren anders als Substantive. Außerdem muss es "Nastawki" heißen, nicht "Nastawky". y kann im Obersorbischen nicht nach "k" stehen. Grüße, --Michawiki 23:41, 24. jul 2007 (CEST)

Dobry dźeń, wój wobaj. Die Regel mit dem i statt y hinter k gilt auch im Niedersorbischen, Polnischen und Russischen, wobei bei jeder Sprache noch weitere Konsonanten kein y hinter sich haben können. Im Obersorbischen sind das also zusätzlich noch g, h und ch. Im Niedersorbischen dagegen nur k und g. Deshalb lautet es im OS hić "gehen" im NS aber hyś. Wutrobne postrowy --Tlustulimu 12:59, 31. jul 2007 (CEST)
Dobry wječor, danke noch mal für den Hinweis, ich wusste zwar, dass man ein i anstelle von y schreibt, sobald ein g oder k steht, aber in der Eile :D, tja...-... aber nun glaube ich, dass ich daran denken werde, wenn die Situation wieder auftritt, also bis dann und Božemje--Berlinersorbenbayer 20:40, 7. awg 2007 (CEST)

Moje změny na Wikipidija:Babel

Witaj, Tlustulimu. Sy dźě zawěsće hižo widźał, zo sym něšto na Wikipedija:Babel změnił, hdyž ty běše na campingu. Běchu jenož te rěčne předłohi a kategorije za wužiwarja Tximist. Při tutej składnosći sym pytnył, zo podaće, hač eksistuej Wikipedija za datu rěč abo nic njefungowaše, doniž won njenamakach, zo date rěče na předłoze LokatiwneMjenoRěče hišće falowachu. Sym je přidał a tón tekst změnił, kotryž so pokazuje, hdyž Wikipedija za datu rěč njeeksistuje. Standardny tekst, hdyž Wikipedija eksistuje, započina so z "Wikipedija w ", a tekst za pad, zo Wikipedija njeeksistuje, běse někak (sym to hižo zabył) "Njeje Wikipedija za..." abo podobnje). Tohodla potom sada ze zmylkami wuńdźe. Tohodla sym tón tekst za falowacu Wikipediju do "tej rěči njeje" změnił, tak zo potom wuńdźe: Wikipedija w tej rěči njeje". To chcych ći jenož pisać. Postrowy, --Michawiki 12:33, 31. jul 2007 (CEST)

Kosel auf Sorbisch

Dobry wječor Tlustulimu, weißt Du ob es für den Namen Heiko Kosel auch eine sorbische Entsprechung gibt??--Berlinersorbenbayer 19:25, 3. awg 2007 (CEST)

Dobry wječor, Berlinersorbenbayer. Das weiß ich leider auch nicht. Frag doch einfach mal Dundak und Nepl1. Postrow --Tlustulimu 19:36, 3. awg 2007 (CEST)
Z Wikipedije, swobodneje encyklopedije